na Witnicę

Czwartek, 13 maja 2010 | Komentarze 0

Tomek rzucił pytanie co by po południu do niego nie zajechać i pokręcić się nieco na rowerach. Jakoś o 18 zajechałem na Witnicę, bezskutecznie obmacaliśmy, w poszukiwaniu geocache, jakąś maszynerię stojącą w Parku Drogowskazów i podeptaliśmy w kierunku mniej więcej Gorzowa.

W Sosnach poszwendaliśmy się nieco koło jakiegoś starego rozpadającego się pałacyku. Była to chyba jakaś posiadłość jaśnie wielmożnego, za pałacykiem ładny stawek i park. W przeszłości musiało to robić naprawdę niezłe wrażenie. Teraz niestety chaszcze, zarośnięty staw i pałacyk proszący aż o remont.

Wokół stawu jest ścieżka, przejechaliśmy się nią i trzeba powiedzieć, że miejsce całkiem niezłe na jakiś mały maraton mtb :) Ogólnie rzecz biorąc w okolicach jest sporo górek, w tym roku miał być odbyć się maraton mtb koło Bogdańca (GRYF), który niestety odwołano.

Zanim wykaraskaliśmy się z chaszczy wokół stawu, to zrobiło się już dość późno, tak więc ja pojechałem na Gorzów a Tomek uderzył na Witnicę.
Ledwo ujechałem kilkaset metrów rozległ się dźwięk telefonu. Patrze na telefon Tomek dzwoni. Pomyślałem, że może coś się stało. Glebnął się, a może wioskowa brać go zaatakowała. A tu się okazuje, że znalazł stówkę :) Zaraz koło miejsca, w którym wyjechaliśmy z lasku, jest wioskowy dom kultury (sklep spożywczo-przemysłowy). Widocznie jakiś tubylec szedł na spotkanie biznesowe i musiał zgubić stóweczkę :)

Poniżej fotki z wycieczki. Na niektórych zdjęciach widać takie jasne plamy. To nie duchy z pałacyku. To muszki i komary w błysku flesza, których ostatnio lata zatrzęsienie :(

Pałacyk w wiosce Sosny - woj lubuskie © donremigio

Tomek focący Pałacyk w wiosce Sosny - woj lubuskie © donremigio

Tomek gramolący się z rowerem po drzewie © donremigio