Łąkomin

Sobota, 22 maja 2010 | Komentarze 0

Dzisiejsza wycieczka miała być dłuższa. Mieliśmy dojechać do Chwarszczan. Niestety aura na to nie pozwoliła.

Początkowo nic nie zapowiadało tak kiepskiej pogody. Nad Gorzowem krążyły jakieś chmury ale raczej przyjazne. I w sumie do wioski Sosny było w sam raz. Nie za zimno, nie za ciepło. W Sosnach pojechaliśmy pod zapuszczony pałacyk do którego, Sławek grotołaz, jakimś sobie tylko znanym sposobem wlazł do środka.

Pałacyk w wiosce Sosny © donremigio

Tak Sławek. Przyzwyczajaj się do krat.
Sławek oczywiście musiał wejść do środka © donremigio

Oczywiście wioskowe burki nieco nas obszczekały. © donremigio

Po kilkunastu minutach dojechał do nas Tomek i ruszyliśmy razem na Łąkomin. W tym momencie zaczęło lekko siąpić. Niby nic, ale wycieczka zrobiła się nieprzyjemnie wilgotna. W Łąkominie siedliśmy na ławeczce i czekaliśmy na zmianę warunków atmosferycznych. Niestety deszcz nie odpuszczał. Postanowiliśmy więc zawrócić i do Chwarszczan pojechać następnym razem.

Odprowadziliśmy więc Tomka do Witnicy i ruszyliśmy na Gorzów. Najgorsze było, że deszczyk nabierał na sile. A na koniec, już w Gorzowie, zerwałem łańcuch. Do domu miałem już niedaleko, tak więc mokry, z dyndającym na kierownicy łańcuchem doczłapałem się jakoś do domostwa.

Pałacyk w Łąkominie © donremigio

Przerwa na napoje regeneracyjne © donremigio

Po spożyciu napoju regeneracyjnego Tomek poczuł potrzebe pójścia za potrzebą © donremigio

Koza, kooozaaa, kozuchnaaa © donremigio

CHWARSZCZANY !!! MY TAM JESZCZE DOJEDZIEMY !!!