szarpiąc korbą

Niedziela, 15 sierpnia 2010 | Komentarze 4

Ze Sławkiem poszarpaliśmy dzisiaj nieco korbami.
W lesie okrutna duchota. Dosłownie nie ma czym oddychać. Ostatni tydzień pada i pada. Dzisiaj wyszło na chwilę słońce i jadąc lasem człowiek męczy się niesamowicie. Powietrze chwytałem jak ryba wyciągnięta na powierzchnię.

Mordy nam się uśmiechnęły jak dojrzeliśmy tablicę w Lipach.
Remont drogi Łośno - Lipy © donremigio

Wreszcie wyremontują drogę. Obecnie momentami trzeba czasem jechać lewą stroną jezdni, bo druga jest w takim stanie, że po dłuższej jeździe wszystkie śrubki w rowerze się odkręcają ;)
Kategoria Fotorelacja

ficus
| 10:13 środa, 25 sierpnia 2010 | linkuj Dzięki wielkie. Niby nic, a od razu blog się wyróżnia. :)
donremigio
| 16:23 niedziela, 15 sierpnia 2010 | linkuj Lub dopisz w nagłówku w head
<style type="text/css">
body { text-shadow: 1px 1px 1px #07090b; }
</style>
donremigio
| 16:19 niedziela, 15 sierpnia 2010 | linkuj W css dopisz w sekcji body - text-shadow: 1px 1px 1px #07090b; gdzie te cyferki na koncu to kolor. Podejrzyj mojego css to znajdziesz to na samym początku.
ficus
| 14:49 niedziela, 15 sierpnia 2010 | linkuj Nie tylko u Was takie tragiczne drogi, nie ma co się martwić. ;)

Swoją drogą, mógłbym prosić o przepis na cienie pod tekstem na Twoim blogu? :))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zycia