Temperatura:-1.0;

pierwsze sniegi

Piątek, 26 listopada 2010 | Komentarze 5

No i zaczęło prószyć. Na razie delikatnie, ale już zapowiadają od weekendu poważniejsze śnieżne opady atmosferyczne. Ubranko na zimę już mam, zmienić muszę jeszcze opony na jakieś z poważniejszym bieżnikiem, bo Schwalbe Marathon Cross sprawdzają się na suchym, ale ma śniegu, jak to semislicki, są do bani.

Początki zimy - lubuskie © donremigio
Kategoria Zimowo

Kamil | 18:07 czwartek, 30 grudnia 2010 | linkuj Pięknie Kuzynku
donremigio
| 21:13 niedziela, 28 listopada 2010 | linkuj No tak ale te Kendy są na 26 cali. Moze jak naciągne to wejdzie na 28 :)
Kajman
| 18:26 niedziela, 28 listopada 2010 | linkuj Od lat jeżdżę w zimie na Kenda Kojote. Tanie i nie do zdarcia. Żona jeździ na kolczastych i jest zadowolona:)
donremigio
| 10:44 niedziela, 28 listopada 2010 | linkuj Ja raczej kupuje na zimę tanie opony ale większym bieżnikiem, stricte zimowe kolcowane opony są cholernie drogie. Jako "zimówki" tym razem wybór padł na schwalbe smart sam. Miałem je kiedyś i przynajmniej na błocku wypadały w miarę ok. A obecne Marathon zostawię sobie na kolejny sezon. Przy mojej masie trochę się już pozdzierały, ale spokojnie dadzą radę kolejne 5kk zrobić.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa uzoga