pętla przez Barlinek

Niedziela, 19 czerwca 2011 | Komentarze 3

Pogoda ostatnio raczej deszczowa i mało sympatyczna. W niedziele jednak było w miarę, w miarę. Jakieś ciemne chmury sobie przelatywały, czasem coś tam z nich popadało, ale na poważną burzę się nie zapowiadało. Tak więc wybraliśmy się ze Sławkiem na małą wycieczkę.

W Łubiance chyba nam pozazdrościli nowej filharmonii, tak więc zrobili mały upgrejd swojej. Dodali zadaszenie, zwiększyli pojemność widowni o kilkanaście osób. Robi wrażenie, jednak trochę im jednak jeszcze brakuje do nas.
Filharmonia w Łubiance v2.0 beta © donremigio

W Barlinku posiedzieliśmy chwilę nad jeziorkiem i pojechaliśmy na Danków. Zaraz za Barlinkiem nieco się rozpadało, ale w sumie mokrzy byliśmy głównie za sprawą pryskającej spod kół wody. Zaraz za Dankowem rozpogodziło się, ale na horyzoncie grzmiały groźnie ciemne chmury. Postanowiliśmy więc nie robić już postoju i pojechaliśmy prosto na Gorzów. Mocniejszy deszcze dorwał nas dopiero w Kłodawie, ale dało się wytrzymać.
Pogoda zepsuła się całkowicie dopiero wieczorem, ale to już było mi wszystko jedno, bo siedziałem domu opalając się w blasku monitora :)