przejażdżken mit Sławomiren nach Łubianken

Środa, 21 września 2011 | Komentarze 3

Dzisiaj przejażdżka ze Sławkiem. Kierunek podobny jak wczoraj, z tą różnicą że teraz skręciliśmy w prawo w las by wyjechać w Lipach na asfalt.
W lesie sprzątanie po ostatniej nawałnicy. Sporo drzew powalonych, ale i tak nie byliśmy gotowi na to co natknęliśmy się po kilkunastu minutach jazdy. Tuż przed dość wysokim lasem jest mały zagajniczek i w zasadzie na tej wysokości następne drzewa zostały ścięte.

Niesamowity widok.

Las po po nawałnicy - lubuskie © donremigio

Według teorii Sławka las został powalony przez czyjś wiatr :D
No faktycznie wzdęcia ktoś musiał mieć przepotężne.
Drzewa zostały ewidentnie powalone przez czyjś, znaczy jakiś, wiatr © donremigio

Las po nawałnicy - ocalałe drzewo © donremigio

Las po nawałnicy - lubuskie © donremigio

Las - początki jesieni © donremigio

budrys86
| 18:47 piątek, 23 września 2011 | linkuj Mało brakowało a byłbym w lesie podczas tej nawałnicy, zgubiliśmy się wtedy akurat w tej okolicy. Na szczęście burza dała nam trochę czasu. Wiatrołomy robią wrażenie...
donremigio
| 20:08 czwartek, 22 września 2011 | linkuj Ja bym nawet chciał być, w bezpiecznym miejscu, w okolicy jak to się działo. Hałas i widok łamanych jak zapałki drzew był chyba nieziemski. Chociaż prawdę mówiąc trudno by było wtedy w lesie o bezpieczne miejsce :)
benasek
| 16:31 czwartek, 22 września 2011 | linkuj Gdyby w czasie przejscia tego huraganu był w lesie człowiek, z pewnościa by mu urwało głowę!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ettch