miało być dalej

Sobota, 18 sierpnia 2012 | Komentarze 4

Chciałem dzisiaj przejechać się na Choszczno ale u Sławka powstała awaria korby polegająca na jej chybotaniu. Pojechaliśmy więc najpierw do mechanika rowerowego, który rzekł że support się lekko odkręcił ale czas żeby to zrobić będzie miał we wtorek.
Tak więc żeby nie ryzykować skróciliśmy wycieczkę. Mieliśmy też jechać spokojniej żeby oszczędzać Sławkową korbę ale w sumie jechaliśmy normalnym tempem. Trasa to pętelka przez Barlinek, czyli nic emocjonującego.

Pamięci Żydów Barlinka © donremigio

donremigio
| 21:09 niedziela, 19 sierpnia 2012 | linkuj Chodzi nie o dokręcenie korby tylko suportu. Żeby go dokręcić trzeba ściągnąć korbę, żeby ściągnąć korbę trzeba mieć ściągacz. Możliwe też że trzeba będzie gwintować bo ruszający się suport mógł uszkodzić gwint. Dobrze też gdy support tak lata w środku nieco potem przeczyścić z piachu i z 2 minut roboty masz więcej.
budrys86
| 21:22 sobota, 18 sierpnia 2012 | linkuj Niedługo to 2 setki nie będą dla was emocjonujące ;) Oby tak dalej.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ajaje