Choszczno

Sobota, 8 czerwca 2013 | Komentarze 0

Dopiero pierwsza w tym roku nieco konkretniejsza i ciekawsza wycieczka. Najpierw na Barlinek.

Barlinek - Coś po niemiecku © donremigio

Barlinek - Brzydkie kaczątko ... łabątko © donremigio

Potem podeptaliśmy ku Choszczno City. Tam mieliśmy odszukać geocache. W sumie udało się znaleźć jeden. Reszta była albo otoczona przez mugoli i nie dało się dyskretnie szukać, lub nie znaleźliśmy.

Choszczno - Skwer Holenderski © donremigio

Choszczno - pomnik przy bibliotece © donremigio

Wyjeżdżając już z Choszczna dość niespodziewanie odkryliśmy jeszcze niewielki cmentarz żołnierzy radzieckich.

Choszczno - cmentarz zołnierzy radzieckich © donremigio

Choszczno - cmentarz ziłnierzy radzieckich © donremigio

Choszczno - cmentarz radziecki © donremigio

Przejeżdżając przez Tuczno natknęliśmy się też na jakiś pałacyk strzeżony przez dwie kozy. Pałacyk całkiem ładny lecz nadający się do gruntownego remontu.

Potem już nie napotkaliśmy nic ciekawego i przez Danków i Lipy podeptaliśmy na Gorzów.