miało nie być na Lipy

Niedziela, 17 kwietnia 2011 | Komentarze 2

Miało nie być na Lipy. No, ale jak by to mogło być inaczej, przejechaliśmy przez nie. Może i faktycznie wycieczka była inna, pojechaliśmy w zupełnie innym kierunku ale ... no cóż chyba wszystkie drogi prowadzą na Lipy.
W Santoku pacneliśmy na poślady i pooglądaliśmy Wartę. Ciekawe to nie było, ale przynajmniej odpoczęliśmy. Warta była nudna, ale pojazd-samoróbka to odśnieżania już była wielce interesująca. Niech drogowcy się walą :)
Zaraz za Santokiem wjechaliśmy w las i nieco się pomęczyliśmy. Piach, piach i jeszcze raz piach. Dla urozmaicenia, gdy skręciliśmy na Zdroisko, napotkaliśmy więcej piachu i drogę pod górkę. Cała trasa przez las, jakieś 13 km, była bardziej męcząca niż 50 km na asfalcie. Sławek pod koniec wycieczki już niedomagał, ale jakoś dojechaliśmy do mety :)

Trzeba być przygotowanym gdy drogowców znowu zaskoczy zima © donremigio

Gdzieś w lesie. © donremigio

Rzeczka sobie płynąca © donremigio

donremigio
| 20:40 wtorek, 19 kwietnia 2011 | linkuj Jakiś kolos odległościowy to nie był, ale za to dość urozmaicony. Nieco ścieżki rowerowej, lasu, i lasu z kopnym piachem, nieco asfaltu, no i nieco dziurawego asfaltu na którym nas ostro przetelepało ;) Nie wiem czy szosówka dała by sobie na takim asfalcie. Tylko zaorać i ziemniaki tam posadzić.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa stkim