po mieście + krótki wypad za miasto

Wtorek, 19 kwietnia 2011 | Komentarze 4

Najpierw po sklepach rowerowych w poszukiwaniu rogów. Dzisiaj zrobiłem mały przegląd roweru i przy korekcie ustawienia za mocno je dokręciłem. I pękło się jednemu z nich. Teraz wziąłem nieco grubsze, bo poprzednie wydawały mi się jakieś takie za wąskie. Zaraz po zakupie zamontowałem je, i jako że już wciśnięty byłem w seksowne ubranko cyklisty, podeptałem sobie kawałek za miasto sprawdzić jak nowy nabytek leży w dłoniach. Jest cacy.

Gdzieś w lesie © donremigio

Krzyżówka na Lipy © donremigio

Brukowana droga. Jak ja tego nienawidzę. © donremigio

uluru
| 08:13 środa, 20 kwietnia 2011 | linkuj Leśne ścieżki maja swój klimat a widok z ambony, rewelacyjny ;] hehe, nikt chyba nie lubi brukowanych dróg
Kajman
| 21:54 wtorek, 19 kwietnia 2011 | linkuj Polecam rogi RRO takie jak mam w Accencie. Rewelacja:)
DaDasik
| 21:29 wtorek, 19 kwietnia 2011 | linkuj Chyba nikt nie lubi takiego bruku :(
Też myślę o nowych rogach. W sumie mam prawie nówki, kupiłem w tamtym roku, ale na jednym mam paskudne zadrapanie :/
Ja dziś na chama dokręciłem ster. Tzn zakontrowałem go na maksa, bo mi się rozkręcał. Prawie uszkodziłem gwint od suntour'a
PS. Dzięki za zaproszenie :)
kamiloslaw1987
| 21:22 wtorek, 19 kwietnia 2011 | linkuj Też byłem dziś koło ambony:] i podobnie nie lubię takich brukowanych dróg.
Kiedyś za mocno przykręciłem obejmę od klamki hamulcowej i pękła... na szczęście trzymała się przez cały sezon:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iazaw