Filharmonia Gorzowska

Środa, 18 maja 2011 | Komentarze 5

Jeśli Łubianka ma swoją filharmonię, to czemu i w Gorzowie ma takowej nie być. Gorzowianie nie gęsi i swoją filharmonię wybudowali. Obiekt piękny, choć poszło na niego sporo kasy. Koszt budowy to jakieś 130 dużych złotych baniek. To naprawdę dużo, biorąc pod uwagę, że filharmonia to nie jest raczej maszynka do robienia pieniędzy. Ale jak miała być lepsza niż ta w Łubiance to trza było to zrobić z rozmachem ;)

Przebijcie TO Łubiankanie.

Filharmonia Gorzowska © donremigio

Przy okazji budowy podziemnego garażu koło filharmonii, na jego dachu znaleziono miejsce na boiska. Pięknie, tylko szkoda że obiekt na razie pusty.

Boiska na dachu garażów przy Filharmonii Gorzowskiej © donremigio

Po szoku wywołanym widokiem filharmonii pojechałem do lasu nieco ochłonąć. Przy okazji sprawdziłem jak wygląda miejsce gdzie mam zamiar rozbić testowo któreś nocy namiot. Dawno nie spałem pod namiotem i zanim wybiorę się z nim na kilkudniową wyprawę wypadało by sprawdzić czy dam radę przeżyć w nim noc.

Gdzieś w lesie w okolicach Moczydła © donremigio

asiunia:) | 13:34 środa, 29 czerwca 2011 | linkuj prawie taka jak w Łubiance:) na tamtej po prostu czas odcisnął swe piętno, ząb właściwie.
uluru
| 07:06 czwartek, 19 maja 2011 | linkuj Filharmonia zapiera dech w piersiach :) za taką kasę, wow. A do tego garaże i boiska, nieźle..
A miejsce na namiot fantastyczne, bo widzę, że nawet ognicho jest gdzie rozpalić :]
kamiloslaw1987
| 21:40 środa, 18 maja 2011 | linkuj Ciekawa architektura:)
DaDasik
| 20:06 środa, 18 maja 2011 | linkuj Piękny budynek i fajne wykorzystanie dachu garażów :)
A takie lasy to ja kocham :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tynie