lans na mieście

Środa, 6 lipca 2011 | Komentarze 6

Coś mnie ostatnio uda nieco doskwierają. Nie żebym jakieś wielkie dystanse jeździł, wręcz przeciwnie. Po prostu jakoś nastrój mało rowerowy mam.

Dzisiaj najpierw musiałem podjechać pod fontannę, gdzie siostra ze swoimi córami taplała się w wodzie. Taplanie niezaplanowane było i jedna z jej cór zamokła i trza było przywieźć suche ubranko i ręcznik.

Zakaz Fotografowania © donremigio

Pies Bazylem zwany sznaucerem miniaturą będący © donremigio

Fontanna przy Watralu © donremigio

Jako, że już na rowerze byłem to przejechałem się przy okazji po mieście w poszukiwaniu stojaka do roweru i wybrałem się pokręcić się po lesie. Stojaka nie znalazłem, las a owszem.

uluru
| 06:39 wtorek, 19 lipca 2011 | linkuj Fajna fontanna i w takiej też bym się sama zamoczyła :)
p.s. mam taki sam ręcznik :]
donremigio
| 09:54 czwartek, 14 lipca 2011 | linkuj @DaDasik
Takie koszulki można na allegro znaleźć. Całkiem niezłej jakości podkoszulki, nie jakiś badziew co po trzech praniach się spierze.

@Kajman
Bazyl to w zasadzie szczeniak i dopiero poznaje świat. Często jest zdziwiony. Dziwią go jeże, mrówki, chrabąszcze i pioruny podczas burzy. Ostatnio zdziwiony był, że amstaff chce mu głowę odgryźć.
DaDasik
| 20:59 poniedziałek, 11 lipca 2011 | linkuj Chcę taką koszulkę! :)
kamiloslaw1987
| 09:20 sobota, 9 lipca 2011 | linkuj Wiele bym dał za takie niebo nade mną:)
Kajman
| 20:52 piątek, 8 lipca 2011 | linkuj Bazyl jakiś zdziwiony:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa aktor