szum opon i stukot suportu

Sobota, 9 lipca 2011 | Komentarze 0

Ze Sławkiem na Danków se sobie podeptaliśmy. Przerwa jedynie w połowie trasy w Dankowie. W zasadzie bez sensacji. Do Dankowa świeciło słońce, jak wracaliśmy, tuż przed Kłodawą zaczęło kropić, a potem dość porządnie się rozpadało. Ale to był taki przyjemny letni deszcz i nawet sympatycznie się jechało. Najciekawsze, że 4 km dalej w Gorzowie nie spadła ani kropla deszczu :)

No i wkład suportu zaczyna mi lekko stukać. W sumie mam tam włożone podstawowe Shimano, i jakieś 8000 już zrobił. Ma prawo stukać. Zastanawiam się czy przy okazji nie zmienić z przodu korby z 48T na 44T. W zasadzie przy mojej jeździe, tak koło 28-30km/h, w ogóle nie korzystam z ostatniej 11T z tyłu, sporadycznie korzystam z 12T, a praktycznie przez 90% jazdy z 14T. 48T-14T spokojnie mi starczy by jechać swoją prędkością przy kadencji 60-65. Przy 44T stracę chyba w sumie jedno najmocniejsze przełożenie, które używam ... w zasadzie to nigdy. W tym roku to tylko raz gdy zjeżdżałem z górki przed Barlinkiem i sprawdzałem ile pomknę na maksa. Wyszło 64km/h i górka się skończyła :)

Chyba sprawię sobie najtańszą korbę 44T i zobaczę jak będzie mi się jeździć.