ukrycie geocache i bunkry

Sobota, 22 października 2011 | Komentarze 3

Najpierw pojechaliśmy ze Sławkiem ukryć geocache koło filharmonii. Głupia sprawa, ale Gorzów to taka geocachowa pustynia. Trzeba to zmienić, bo miejsc na skrzynki jest sporo.

Po ukryciu kesza pojechaliśmy na bunkry koło Skwierzyny.

Filharmonia w Gorzowie Wlkp © donremigio

Po drodze stanęliśmy w Deszcznie gdzie naszą uwagę przykuło złomowisko pełne skarbów. Co tam nie stoi. Wóz piechoty, Syrenki, Warszawy, dwa helikoptery, amfibie. Jest na czym oko zawiesić.

Kolekcja Warszaw i Syrenek © donremigio

Stary żółty helikopterek - on już sobie nie polata © donremigio

Jakiś wóz piechoty © donremigio

Każdy samochód tak skończy © donremigio

Ten mały czarny to nie wiem co to za jeden © donremigio

Chyba najnowocześniejszy samochód na złomowisku © donremigio

Przed złomowiskiem stał radiowóz Milicji Obywatelskiej © donremigio

Radiowóz Milicji Obywatelskiej © donremigio

Warszawa w barwach Milicji Obywatelskiej © donremigio

Motor Milicji Obywatelskiej © donremigio

Piękny samochód © donremigio

Amfibia Pana Janusza z Deszczna © donremigio

Helikopter - ten sobie też nie polata © donremigio

Przy Super Ktosiu stojącym koło stacji paliw jest ponoć ukryty geocache, ale coś go nie wymacaliśmy.

Super Ktoś przy stacji paliw © donremigio

Wreszcie dotarliśmy do bunkrów. Morza nie było ale i tak było zajebiście.

Bunkier Międzyrzeckiego Rejonu Umocnionego © donremigio

By dorwać kesza musieliśmy najpierw przeczołgać się przez częściowo zasypany tunel. W środku wilgotno i duszno, aż okulary mi zaparowały. Skrzynkę wreszcie znaleźliśmy. W sumie to chyba największa skrzynka którą udało nam się znaleźć. Trochę się przy tym pobrudziliśmy ale warto było.

Gdzieś tam skitrał się keszyk © donremigio

Po wyczołganiu się z tunelu ruszyliśmy na górę by zaliczyć kolejnego kesza tym razem wirtualnego. By go zdobyć trzeba było znaleźć dwa miejsca, spisać widoczne numery i podać je jako hasło do logu na stronie. Pierwszą część hasła znaleźliśmy raz dwa, gorzej było z drugą. W zeszłym roku nie udało mi się znaleźć kopuły na której wyryta była część hasła, teraz wreszcie się udało. Szukając jej trzeba bardzo uważać. Rosjanie po wojnie wysadzili cały kompleks i w okolicy jest sporo dziur do których można wpaść.

Kręcąc się po okolicy trzeba uważać © donremigio

Pozostałości bunkru © donremigio

Tak kiedyś wyglądał bunkier © donremigio

A tak wygląda teraz © donremigio

Po udanym keszobraniu w bunkrach udaliśmy się do Skwierzyny gdzie raz dwa wyrwaliśmy jeszcze jednego kesza i podeptaliśmy już bez przygód na Gorzów.

Skwierzyna Wita © donremigio

Na czymś takim szweje chyba uczyły się jeździć © donremigio

W krzakach ukrywała się poniemiecka haubica © donremigio