zaległy wpis

Czwartek, 3 czerwca 2010 | Komentarze 0

Zaległy wpis.
Najpierw po mieście po sklepach, potem samotna jazda na Lipy gdzie czekałem z godzinkę na Sławka, który miał dojechać. Żeby zabić czas wziąłem ze sobą książkę. Książka się skończyła Sławka ani widu ani słychu. Tak więc powoli ruszyłem na Gorzów. Po paru km spotkałem męczącego się z wmordewiatrem Sławka. Cwaniak zazwyczaj jak jeździmy siedzi mi na kole i dopiero teraz zauważył jak to czasem ciężko jest, gdy nie ma wiatrochronu z przodu ;). Zawróciłem i pociągnąłem go na Lipy, gdzie chwilę posiedzieliśmy i wróciliśmy do domostw.

spacerowy wypad na Lipy + miasto

Wtorek, 1 czerwca 2010 | Komentarze 0

Najpierw nieco po mieście, by przejechać ulice których brakowało na UMP pcPL. Potem wieczorkiem ze Sławkiem podeptaliśmy standardowo na Lipy. Pogoda taka sobie, mała mżawka, ale jechało się w sumie dość sympatycznie.
Koniec tygodnia ma być słoneczny to może ze Sławkiem i Tomkiem wybierzemy się na te nieszczęsne Chwraszczany.

Lipy

Wtorek, 25 maja 2010 | Komentarze 0

Wieczorne deptanie z Pajda na Lipy. I to by było na tyle.

wieczorne kręcenie z Pajda

Niedziela, 23 maja 2010 | Komentarze 0

Wieczorny spacerek rowerowy z Pajda. Oczywiście standardowa trasa na Lipy. Powrót już po zmroku. Pajda daje radę. Będzie z niego jeszcze cyklista. Koniec przekazu.

Łąkomin

Sobota, 22 maja 2010 | Komentarze 0

Dzisiejsza wycieczka miała być dłuższa. Mieliśmy dojechać do Chwarszczan. Niestety aura na to nie pozwoliła.

Początkowo nic nie zapowiadało tak kiepskiej pogody. Nad Gorzowem krążyły jakieś chmury ale raczej przyjazne. I w sumie do wioski Sosny było w sam raz. Nie za zimno, nie za ciepło. W Sosnach pojechaliśmy pod zapuszczony pałacyk do którego, Sławek grotołaz, jakimś sobie tylko znanym sposobem wlazł do środka.

Pałacyk w wiosce Sosny © donremigio

Tak Sławek. Przyzwyczajaj się do krat.
Sławek oczywiście musiał wejść do środka © donremigio

Oczywiście wioskowe burki nieco nas obszczekały. © donremigio

Po kilkunastu minutach dojechał do nas Tomek i ruszyliśmy razem na Łąkomin. W tym momencie zaczęło lekko siąpić. Niby nic, ale wycieczka zrobiła się nieprzyjemnie wilgotna. W Łąkominie siedliśmy na ławeczce i czekaliśmy na zmianę warunków atmosferycznych. Niestety deszcz nie odpuszczał. Postanowiliśmy więc zawrócić i do Chwarszczan pojechać następnym razem.

Odprowadziliśmy więc Tomka do Witnicy i ruszyliśmy na Gorzów. Najgorsze było, że deszczyk nabierał na sile. A na koniec, już w Gorzowie, zerwałem łańcuch. Do domu miałem już niedaleko, tak więc mokry, z dyndającym na kierownicy łańcuchem doczłapałem się jakoś do domostwa.

Pałacyk w Łąkominie © donremigio

Przerwa na napoje regeneracyjne © donremigio

Po spożyciu napoju regeneracyjnego Tomek poczuł potrzebe pójścia za potrzebą © donremigio

Koza, kooozaaa, kozuchnaaa © donremigio

CHWARSZCZANY !!! MY TAM JESZCZE DOJEDZIEMY !!!

na Lipy z Pajda + po mieście

Czwartek, 20 maja 2010 | Komentarze 0

Nieco po mieście po odbiór okularów i w poszukiwaniu pompki do roweru, a późnym wieczorem, tempem spacerowym, z Pajda na Lipy. I to by było na tyle w dzisiejszym odcinku.

Lipy

Poniedziałek, 17 maja 2010 | Komentarze 1

Ze Sławkiem na Lipy. Na powrocie złapał kapcia i musieliśmy kleić. Niestety moja pompka pompuje jak by chciała a nie mogła. No i Sławek musiał wracać na 1/3 napompowanym kole. Trza pomyśleć o nowej pompce bo ta to już nie daje rady.

na Witnicę

Czwartek, 13 maja 2010 | Komentarze 0

Tomek rzucił pytanie co by po południu do niego nie zajechać i pokręcić się nieco na rowerach. Jakoś o 18 zajechałem na Witnicę, bezskutecznie obmacaliśmy, w poszukiwaniu geocache, jakąś maszynerię stojącą w Parku Drogowskazów i podeptaliśmy w kierunku mniej więcej Gorzowa.

W Sosnach poszwendaliśmy się nieco koło jakiegoś starego rozpadającego się pałacyku. Była to chyba jakaś posiadłość jaśnie wielmożnego, za pałacykiem ładny stawek i park. W przeszłości musiało to robić naprawdę niezłe wrażenie. Teraz niestety chaszcze, zarośnięty staw i pałacyk proszący aż o remont.

Wokół stawu jest ścieżka, przejechaliśmy się nią i trzeba powiedzieć, że miejsce całkiem niezłe na jakiś mały maraton mtb :) Ogólnie rzecz biorąc w okolicach jest sporo górek, w tym roku miał być odbyć się maraton mtb koło Bogdańca (GRYF), który niestety odwołano.

Zanim wykaraskaliśmy się z chaszczy wokół stawu, to zrobiło się już dość późno, tak więc ja pojechałem na Gorzów a Tomek uderzył na Witnicę.
Ledwo ujechałem kilkaset metrów rozległ się dźwięk telefonu. Patrze na telefon Tomek dzwoni. Pomyślałem, że może coś się stało. Glebnął się, a może wioskowa brać go zaatakowała. A tu się okazuje, że znalazł stówkę :) Zaraz koło miejsca, w którym wyjechaliśmy z lasku, jest wioskowy dom kultury (sklep spożywczo-przemysłowy). Widocznie jakiś tubylec szedł na spotkanie biznesowe i musiał zgubić stóweczkę :)

Poniżej fotki z wycieczki. Na niektórych zdjęciach widać takie jasne plamy. To nie duchy z pałacyku. To muszki i komary w błysku flesza, których ostatnio lata zatrzęsienie :(

Pałacyk w wiosce Sosny - woj lubuskie © donremigio

Tomek focący Pałacyk w wiosce Sosny - woj lubuskie © donremigio

Tomek gramolący się z rowerem po drzewie © donremigio

Staw - Pałacyk w wiosce Sosny - woj lubuskie © donremigio

Tomek - Pałacyk w wiosce Sosny - woj lubuskie © donremigio

Tomek i jakieś drzewo - Pałacyk w wiosce Sosny - woj lubuskie © donremigio

KU PAMIĘCI: wybrać się do pałacyku w Łąkominie

na Lipy

Środa, 12 maja 2010 | Komentarze 0

Sławek swój rower dał do naprawy, tak więc wskoczył z bardzo rezerwowego rumaka, Romet Orkan. Maszyna 20 letnia ale jeszcze się turla. Niestety twarde siodełko wgniatające się w prostatę, i pozycja na rowerze do której Sławek nie jest przyzwyczajony zaowocowały bólem tyłka i pleców. Po takiej wycieczce przyda mu się kręglarz ;)

na Łośno

Niedziela, 9 maja 2010 | Komentarze 0

A tak wyszedłem rozjechać sobie nogi po wczorajszej setce i posłuchać sobie podczas deptania radia z relacją z żużla Stal - Częstochowa. Kto wygrał ? No wiadomo :)